
Hebben jullie ook te maken met hoge pieken en seizoensdrukte? Dan is het werken met Jobners iets voor jullie. Wij spraken Bo Verkerk, Project Manager bij Caring Fieldmarketing, omtrent haar ervaringen met het Jobner platform en het werken met flexibele krachten. Jobner biedt een uitkomst wanneer Caring weer veel en diverse projecten op de agenda heeft staan. Zo vullen ze hun eigen “vaste” flexpool aan met Jobners. Lees verder…
Maak kennis met Caring
Caring Fieldmarketing is een full service fieldmarketing bureau en bestaat sinds 2022 al 30 jaar! Zij zijn gespecialiseerd in flexibele buitendiensten op het gebied van Merchandising, Shopper Activation (o.a. promotie) en Sales. Dit doen zij voor grote merken als Adidas, Dyson, Grolsch, Unilever maar ook voor diverse cosmetica winkels en drogisterijen als Kruidvat, Trekpleister en Etos. Projecten vinden plaats door heel Nederland en daarom werken ze dan ook met een grote pool van flexibele krachten en freelancers/zzp’ers.
Hoe ervaren jullie het werken met Jobner?
In het begin vonden ze het bij Caring wel een beetje wennen, maar nu is daar niks meer van te merken. Ze zetten de ene job na de andere job live. Denk hierbij aan klussen als het opbouwen van displays in supermarkten, ombouwen van make-up meubels in drogisterijen, sales en promotiewerk. Noem het zo gek en ze doen het!
Ze vinden het werken met hun eigen flexpool en de flexpool die ze via Jobner opbouwen dan ook wel met elkaar te vergelijken. Mensen kunnen zich inschrijven op projecten die zij leuk vinden en wanneer het hen uitkomt. De Jobners zijn, net als hun eigen pool, flexibel inzetbaar en te vinden in de regio’s waar de projecten plaatsvinden. Zo kunnen hoge pieken in de planning eenvoudig worden opgevangen zonder al te veel tijd kwijt te zijn aan reizen. Ideaal!
Hoe ziet voor jullie de perfecte Jobner eruit?
Of je nu winkelschappen aan het ombouwen bent of flyers en samples uitdeelt, als field marketer sta je continu in contact met mensen. Het is daarom enorm belangrijk dat iemand klantvriendelijk is en een open en representatieve uitstraling heeft.
“Ook vinden we het belangrijk dat iemand flexibel is en open kan communiceren,” geeft Bo aan. “Soms duurt een klus een uurtje langer of juist korter. Dan is het fijn als de Jobner hier op een prettige manier op reageert. We moeten er samen het beste van maken. Het is dan ook belangrijk om te weten hoe iemand zijn of haar werkdag heeft ervaren en wat wij als opdrachtgever nog kunnen verbeteren.”
“De mensen in het veld zijn het gezicht van Caring. Daar zijn we super trots op en we hechten dan ook veel waarde aan hun feedback. We hopen dat de mensen die voor ons werken dat voelen.” – Bo Verkerk, Project Manager
Zouden jullie Jobner aanbevelen bij andere bedrijven?
“Ja zeker,” zegt Bo. “Het fijne aan Jobner vind ik dat we naast het contact met de freelancers ook veel met Jobner kunnen schakelen. Op het moment dat we weinig reacties hebben springt Jobner bij om de jobs via diverse kanalen te promoten. Ook hebben we regelmatig contact over de projecten die lopen en hoe we de personeelsplanning daarvoor zo snel mogelijk rond kunnen krijgen.
Daarnaast is het fijn dat Jobner middels kennismakingsgesprekken alle werkenden op het platform spreken en hierdoor ook weten wie er via het platform aan de slag gaat. Dat geeft een fijn gevoel en meer vertrouwen dan wanneer iedereen zich zonder enige voorselectie zomaar kan aanmelden voor onze jobs.”
Tot slot, waarom is Caring de leukste opdrachtgever?
“Alles is mogelijk! Daar staan we voor en dat willen we ook naar buiten toe uitdragen. Bij Caring maken wij dan ook geen onderscheid in jong of oud. Zolang je bereidt bent om hard te werken, het werk naar tevredenheid uitvoert, en natuurlijk zelf ook plezier hebt in het werk, ben je van harte welkom.
Ook bij de Jobners stimuleren we persoonlijke en professionele ontwikkeling. En we verwachten dit ook terug door feedback te krijgen vanuit het veld. Omdat we heel veel diverse opdrachten hebben, zorgen we ervoor dat het werk ook uitdagend en leuk blijft. En zo bieden we ook voor ieder wat wils. Daarom denk ik dat Caring de allerleukste opdrachtgever is om voor te werken,” vertelt Bo.
Lijkt het jou nou ook super leuk om voor een opdrachtgever als Caring Fieldmarketing te werken? Download dan hier de app en word een Jobner. Meld je binnen 5 minuten gratis aan en reageer direct op de leukste jobs!
Ben jij een opdrachtgever die op zoek is naar flexibel personeel om piek- en ziekmomenten op te vangen? Of werk jij gewoon graag met flexibele krachten? Dan ben je aan het juiste adres. Schrijf je hier gratis in als opdrachtgever, zet jobs live en ontvang binnen no-time reacties van gemotiveerde Jobners.