Iedereen staat te springen om personeel, ook Hotel Pullman Cocagne in Eindhoven. Ter versterking van hun vaste team zetten zij regelmatig diensten uit via het Jobner platform. Als Jobner zijn we natuurlijk heel erg benieuwd hoe Pullman het werken met flexibele krachten ervaart. Daarom zijn we op de koffie geweest bij Raifah Gremmen, HR Manager bij Pullman. Lees hier het verhaal.

Maak kennis met Pullman Eindhoven Cocagne

Pullman Eindhoven Cocagne, onderdeel van Accor Hotels, is een 4-sterren+ hotel gelegen in hartje Eindhoven. Middels hun upscale ambiance en service bieden zij gasten een plek waar ze zich thuis voelen en waar ze zich nergens druk om hoeven te maken. Het is dan ook heel erg belangrijk dat iedere gast wordt aangesproken, dat vaste gasten herkend worden en dat er proactief gehandeld wordt. Naast hotelkamers, suites en appartementen zijn er maar liefst 18 zalen beschikbaar voor vergaderingen, evenementen en congressen.

Iedereen staat op dit moment te springen om personeel, wij ook. Dat maakte dat we een samenwerking startte met Jobner. Het voordeel is dat je van tevoren shifts kunt uitzetten en zo een mate van zekerheid kunt inbouwen.” – Raifah, HR manager

In gesprek met opdrachtgever Pullman Eindhoven Cocagne. Een foto van Raifah, Romy en Sharissa voor het hotel.

Hoe zorgen jullie ervoor dat Jobners zich welkom voelen?

Bij Pullman staan niet alleen hun gasten maar ook hun medewerkers op nummer één. En dat geldt ook voor flexkrachten die tijdelijke ondersteuning bieden. Zodra een Jobner zich meldt bij de receptie, wordt hij/zij opgevangen door een supervisor of collega. Vervolgens wordt middels een korte briefing uitgelegd hoe de dag eruit zal ziet, wat de werkzaamheden zijn, hoe laat de pauzes beginnen, etc. Ook krijgen de Jobners een korte rondleiding door het hotel. Zo weten ze precies waar ze alles kunnen vinden. Daarnaast zijn er altijd collega’s of een leidinggevende op de vloer aan wie ze vragen kunnen stellen.

Voor wat voor werkzaamheden zetten jullie Jobners in?

“Heel verschillend,” vertelt Raifah. In de app kunnen de Jobners op vier verschillende jobs reageren: (1) Ontbijtmedewerker, (2) Eventmedewerker, (3) Bar- en restaurant medewerker en (4) Zaal opbouw. Door een duidelijke splitsing te maken weet iedere Jobner van tevoren waar hij of zij aan toe is. Ook zorgt de diversiteit ervoor dat Jobners kunnen afwisselen van werkzaamheden waardoor het werken leuk en uitdagend blijft. Specifieke taken zijn bijvoorbeeld tafels indekken, schoonmaken, koffie zetten, drankjes of diner serveren, zalen voor evenementen opbouwen en ga zo maar door. Genoeg keus bij Pullman Eindhoven Cocagne!

“Voor Pullman is de perfecte Jobner iemand die proactief is en een open en vriendelijke uitstraling heeft. Het liefst ook iemand die al enige tijd ervaring heeft in hospitality, met name in de hotellerie.” – Raifah, HR manager

Tot slot, waarom is Pullman Eindhoven Cocagne de leukste opdrachtgever?

“Dat kun je het beste aan de Jobners die hier werken vragen,” zegt Raifah. “Ik vind dat wij hier heel collegiaal met elkaar om gaan. Diversity and Inclusion; het maakt binnen pullman niet uit waar je geboren bent of welke cultuur of geloofsovertuiging je hebt. Samen hebben we één doel: ‘tevreden gasten’. En als jij daar jouw bijdrage aan wilt en kunt leveren, dan ben je van harte welkom bij Pullman.”

Heb je ervaring in hospitality en wil je graag werken voor toffe opdrachtgevers als Pullman Eindhoven Cocagne? Download dan hier de Jobner app en voor je het weet heb jij je eerste job gescoord! 

Ben je een opdrachtgever en kamp jij ook met personeelstekorten? Meld je hier aan en ontdek het werken met Jobners. Vind snel en gemakkelijk flexibel personeel om jouw team te ondersteunen. 

Voor meer informatie, check onze helpdesk of neem contact met ons op via [email protected] of bel naar 085 00 43 220.