
Yes, we hebben weer een nieuwe versie van ons platform gereleased. Voor zowel opdrachtgevers als verloners en freelancers zijn er nieuwe functionaliteiten die het nog makkelijker maken om via het platform te werken. In dit artikel lichten we de functionaliteiten van ons vernieuwde platform toe. Lees en ontdek!
Annuleer openstaande shifts
Voorheen konden freelancers en verloners zich afmelden voor een shift door opdrachtgevers een bericht te sturen via de chatfunctie. Opdrachtgevers konden vervolgens de aanmelding intrekken en zo was de shift op deze manier geannuleerd. Vanaf nu is dit niet meer nodig! Een freelancer of verloner kan nu zelf de shift annuleren in het overzicht met “geaccepteerde shifts”. Dit overzicht is terug te vinden in de chatfunctie.
Let op! Annuleer je een shift terwijl het annuleringstermijn verstreken is? Regel dan, indien gewenst door de opdrachtgever, vervanging voor jouw shift. Lees hier meer.
De tijd van dubbel ingeplande shifts is voorbij
Je kent het wel. Die fanatiekelingen die op meerdere shifts met overlappende tijden reageren. Vervolgens worden ze op beide shifts geaccepteerd, vergeten ze één van de twee te annuleren en zijn ze dus een “no show” in de ogen van de opdrachtgever. Dit kan vanaf nu niet meer!
Op het moment dat een Jobner op één van de shifts geaccepteerd wordt, worden de overige shifts met overlappende tijden automatisch geannuleerd. Hierdoor kan een Jobner nooit meer een dubbele shift plannen. Zo weet zowel de opdrachtgever als de Jobner waar hij/zij aan toe is.
Meld wanneer iemand “no show” is
Ook voor opdrachtgevers hebben we veranderingen doorgevoerd. Vanaf nu kun je aangeven dat een Jobner een “no show” was voor de shift. Hierin zijn er twee opties: (1) No show of (2) in overleg. Meld een Jobner zich last-minute af met een geldige reden, dan kun je ervoor kiezen om hem/haar “in overleg” no show te melden. Hier zitten geen consequenties aan verbonden.
Wanneer een freelancer of verloner niet aanwezig is voor de shift en ook niks heeft laten weten, dan kun je hem/haar “no show” melden. De Jobner wordt dan geblokkeerd en alle toekomstig ingeplande shifts zullen automatisch geannuleerd worden. Om weer toegelaten te worden op ons platform dient de Jobner een boete te betalen. Zodra de boete betaald is, wordt deze doorgestort naar de opdrachtgever bij wie de Jobner niet is komen opdagen.
Het opkomstpercentage
Nieuw op jouw profiel: het opkomstpercentage. Dit spreekt eigenlijk voor zich. Dit percentage geeft aan op hoeveel van jouw ingeplande shifts je bent komen werken. Uiteraard wil je dit percentage zo hoog mogelijk houden, want… hoe hoger dit percentage, hoe sneller je geaccepteerd wordt voor een job. Een opdrachtgever wil namelijk niks liever dan een gemotiveerde Jobner die graag komt werken. Het opkomstpercentage geeft voor opdrachtgevers dan ook een goed beeld van hoe betrokken een Jobner is bij het werken via het platform.
Ons vernieuwde platform
We zijn continu bezig om onze app en het dashboard te optimaliseren om jullie de beste gebruikerservaring te bieden. Met ons vernieuwde platform bieden we de mogelijkheid om nog sneller te kunnen schakelen. Zie je deze nieuwe ontwikkelingen nog niet? Zorg dan dat je de app update! Deze functionaliteiten zijn namelijk alleen beschikbaar in de laatste versie van de app. Het dashboard voor opdrachtgevers is automatisch geupdate.
Heb je nog vragen over het gebruik van de app, het dashboard of een van de nieuwe features, laat het ons dan weten. Je kunt ons bellen of appen via 085 00 43 220 of stuur een mail naar [email protected].
Wil jij ook een flexibele (bij)baan die makkelijk te combineren is met jouw studie of huidige baan? Ga dan aan de slag als Jobner. Download hier gratis de app en reageer direct op de allerleukste jobs.
Op zoek naar leuk en flexibel personeel? Word dan een opdrachtgever via Jobner. Meld je hier gratis aan en vind in no-time de leukste Jobners voor jouw business. Manage like a boss. Work with Jobner.