VEELGESTELDE VRAGEN

TOP 5 VRAGEN VAN OPDRACHTGEVERS

Wat betekenen de favorieten in het dashboard?

Als je tevreden bent over de freelancer dan kan je hem of haar toevoegen aan je favorieten. Deze freelancer zie je dan ook verschijnen in het favorieten gedeelte in het dashboard en dit wordt zichtbaar door het hartje. Zodra je een job plaatst krijgt deze favoriete freelancer een pushbericht. Je kunt bij het aanmaken en […]
Lees meer

Waar kan ik mijn facturen inzien?

Je ontvangt de facturen via de mail. Deze zijn uit naam van de freelancer, maar wij stellen deze op. Indien je een factuur kwijt bent, neem dan gerust contact met ons op dan sturen wij deze na. Overigens dien je alle facturen goed te bewaren, dit ben je wettelijk verplicht.


Lees meer
Hoe werkt de facturatie?

Het facturatieproces wordt door ons geregeld. Na goedkeuring van de gewerkte uren volgt op dinsdag en vrijdag de factuur. Mocht je binnen die periode meerdere uren hebben goedgekeurd van meerdere freelancers, dan ontvang je een verzamelfactuur. Op deze factuur zie je overzichtelijk de freelancers, de gewerkte uren en de daarbij afgesproken tarieven. Tevens zie je […]
Lees meer

Wanneer moet ik de uren goedkeuren?

Het liefst natuurlijk zo snel mogelijk. De factuur wordt opgemaakt zodra de uren zijn goedgekeurd door jou als opdrachtgever. Wij vragen jou dit binnen een week te doen. Als de opgegeven uren niet kloppen kun je deze met een reden afkeuren. Hierna kan de freelancer in kwestie opnieuw de uren indienen.


Lees meer
Kan ik voor meerdere dagen een job plaatsen?

In het dashboard kun je gemakkelijk jobs dupliceren, neem alle gegevens over uit een eerdere job en selecteer één of meerdere dagen en zet de job live.


Lees meer
Hoe werkt de Kleine Ondernemers Regeling (KOR)?

Via de kleine onderneming regeling (KOR) kun je vrijstelling krijgen voor de btw-aangifte. Je hoeft dan geen aangifte meer te doen en ontvangt ook geen btw meer over je factuur. Het scheelt je dus administratie en gedoe. Je kunt gebruik maken van de Kleine Onderneming regelen als je omzet exclusief btw, niet hoger is dan […]
Lees meer

Ik ben een factuur kwijt

Het is belangrijk om alle facturen die je ontvangt goed op te nemen in je administratie. Als je een factuur kwijt bent kun je het beste even contact opnemen met ons via 085-0043220, dit nummer heeft ook een Whatsapp chat.


Lees meer
Mijn factuur klopt niet, wat te doen?

Dat is vervelend! Neem even contact op met ons dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op. Wij zijn telefonisch en per WhatsApp bereikbaar op 085-0043220.


Lees meer
Heb ik ervaring nodig?

Voor sommige jobs dien je wel bepaalde ervaringen te hebben. Dit staat dan duidelijk aangegeven in de opdrachtomschrijving. Twijfel je of je een bepaalde vaardigheden nodig hebt? Neem even contact op met de opdrachtgever of vraag het in de chat.


Lees meer
Kan ik werken met een btw-id van een ander persoon?

Nee, dit mag niet. Als freelancer mag je alleen onder je eigen btw-id werken. 


Lees meer

TOP 5 VRAGEN VAN FREELANCERS

Wat betekenen de favorieten in het dashboard?

Als je tevreden bent over de freelancer dan kan je hem of haar toevoegen aan je favorieten. Deze freelancer zie je dan ook verschijnen in het favorieten gedeelte in het dashboard en dit wordt zichtbaar door het hartje. Zodra je een job plaatst krijgt deze favoriete freelancer een pushbericht. Je kunt bij het aanmaken en […]
Lees meer

Waar kan ik mijn facturen inzien?

Je ontvangt de facturen via de mail. Deze zijn uit naam van de freelancer, maar wij stellen deze op. Indien je een factuur kwijt bent, neem dan gerust contact met ons op dan sturen wij deze na. Overigens dien je alle facturen goed te bewaren, dit ben je wettelijk verplicht.


Lees meer
Hoe werkt de facturatie?

Het facturatieproces wordt door ons geregeld. Na goedkeuring van de gewerkte uren volgt op dinsdag en vrijdag de factuur. Mocht je binnen die periode meerdere uren hebben goedgekeurd van meerdere freelancers, dan ontvang je een verzamelfactuur. Op deze factuur zie je overzichtelijk de freelancers, de gewerkte uren en de daarbij afgesproken tarieven. Tevens zie je […]
Lees meer

Wanneer moet ik de uren goedkeuren?

Het liefst natuurlijk zo snel mogelijk. De factuur wordt opgemaakt zodra de uren zijn goedgekeurd door jou als opdrachtgever. Wij vragen jou dit binnen een week te doen. Als de opgegeven uren niet kloppen kun je deze met een reden afkeuren. Hierna kan de freelancer in kwestie opnieuw de uren indienen.


Lees meer
Kan ik voor meerdere dagen een job plaatsen?

In het dashboard kun je gemakkelijk jobs dupliceren, neem alle gegevens over uit een eerdere job en selecteer één of meerdere dagen en zet de job live.


Lees meer
Hoe werkt de Kleine Ondernemers Regeling (KOR)?

Via de kleine onderneming regeling (KOR) kun je vrijstelling krijgen voor de btw-aangifte. Je hoeft dan geen aangifte meer te doen en ontvangt ook geen btw meer over je factuur. Het scheelt je dus administratie en gedoe. Je kunt gebruik maken van de Kleine Onderneming regelen als je omzet exclusief btw, niet hoger is dan […]
Lees meer

Ik ben een factuur kwijt

Het is belangrijk om alle facturen die je ontvangt goed op te nemen in je administratie. Als je een factuur kwijt bent kun je het beste even contact opnemen met ons via 085-0043220, dit nummer heeft ook een Whatsapp chat.


Lees meer
Mijn factuur klopt niet, wat te doen?

Dat is vervelend! Neem even contact op met ons dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op. Wij zijn telefonisch en per WhatsApp bereikbaar op 085-0043220.


Lees meer
Heb ik ervaring nodig?

Voor sommige jobs dien je wel bepaalde ervaringen te hebben. Dit staat dan duidelijk aangegeven in de opdrachtomschrijving. Twijfel je of je een bepaalde vaardigheden nodig hebt? Neem even contact op met de opdrachtgever of vraag het in de chat.


Lees meer
Kan ik werken met een btw-id van een ander persoon?

Nee, dit mag niet. Als freelancer mag je alleen onder je eigen btw-id werken. 


Lees meer