Op verzoek van een opdrachtgever hebben we jouw profiel bij Jobner (tijdelijk) geblokkeerd. De opdrachtgever heeft één of meerdere van onderstaande gevallen bij ons gemeld, wat reden is tot het blokkeren van jouw profiel:
(1) Je hebt je niet afgemeld voor de shift
(2) Je hebt de shift buiten het annuleringstermijn gecanceld en geen vervanging geregeld
(3) Je bent tijdens de shift zonder reden weggegaan en bent niet meer teruggekomen
(4) Je hebt onprofessioneel gedrag vertoond tijdens de shift
(5) Je hebt gefraudeerd met ingediende uren of gebruikt een vervalst ID/btw-nummer
We vinden dit jammer om te horen, maar geven je graag nog een tweede kans. Om jouw profiel weer te activeren, dien je een boete t.w.v. €100,- te betalen. De boete wordt overgemaakt naar de opdrachtgever ter compensatie van gemaakte kosten. De boete dient betaald te worden aan:
Jobner B.V.
NL41 INGB 000 828 0851
Vermelding: Boete [naam opdrachtgever] [datum betreffende shift]
Let op!
- Het betreft een boete en géén borg! Het bedrag wordt doorgestort naar de getroffen opdrachtgever
- Stuur ons een WhatsApp bericht of mail met een bevestiging van betaling
- De heractivatie van jouw profiel zal de eerstvolgende werkdag plaatsvinden
- Opkomstpercentage, reviews en ratings worden niet gewijzigd na het betalen van de boete
- Word je vaker geblokkeerd? Dan dien je per opdrachtgever de boete te betalen
- In het geval van fraude zal jouw profiel niet meer geheractiveerd worden
- De boete kan niet ongedaan gemaakt worden of worden teruggevorderd
Indien je nog vragen hebt, neem contact met ons op per mail of via WhatsApp.