De Jobner is niet aanwezig tijdens de afgesproken werkuren, wat nu?

Het kan wel eens gebeuren dat een Jobner te laat op een shift komt of (hopelijk in overleg) eerder weggaat. Hierdoor is hij/zij niet volledig aanwezig tijdens de afgesproken werkuren. Uiteraard hoef je alleen de daadwerkelijk gewerkte uren uit te betalen. Mocht de Jobner toch de uren van de officiële shift indienen, kun je deze uren afkeuren en daarbij de reden vermelden.

Als je Jobner te laat komt kun je er ook voor kiezen om hem/haar te weigeren zonder hier enige vergoeding voor te hoeven betalen. De Jobner komt de afgesproken afspraken niet na waardoor jij als opdrachtgever het recht hebt om zijn/haar diensten te weigeren.

Komt de Jobner gewoon helemaal niet opdagen? Dan kun je in jouw persoonlijke dashboard aangeven dat de Jobner niet aanwezig was (no-show). Meer informatie hierover vind je hier.

Heb je na het lezen van dit artikel nog vragen? Check onze helpdesk voor veelgestelde vragen of neem dan contact met ons op via 085 00 43 220, WhatsApp of mail naar info@jobner.nl.