Helaas komt het soms wel eens voor dat een Jobner niet op komt dagen (no show is). Dat is vervelend want je had wel op hem/haar gerekend. Er zijn twee acties die je vervolgens kunt ondernemen:
(1) No-show in overleg
Laat de Jobner last-minute weten dat hij/zij niet kan komen werken door bijvoorbeeld auto pech, ziekte of iets dergelijks? Dan kun je ervoor kiezen om aan te geven dat de Jobner “in overleg” niet is komen werken. Hier zitten geen consequenties voor de Jobner aan verbonden. Wijs de Jobner er indien gewenst wel op dat hij/zij vervanging moet regelen gezien hij/zij afmeldt buiten het annuleringstermijn.
(2) No-show
Heeft de Jobner helemaal niks laten weten? Dan kun je in het dashboard aangeven dat de Jobner een no-show was. De Jobner wordt dan direct geblokkeerd op ons platform en zal een boete van 100 euro moeten betalen die na ontvangst direct wordt overgestort naar jou als opdrachtgever ter compensatie.
Indien de Jobner zich met een goede reden kan verantwoorden, zal de Jobner weer toegelaten worden op het platform. Is dit niet het geval? Dan nemen we voorgoed afscheid van deze Jobner. Krijgt een Jobner een tweede kans maar komt hij/zij weer niet opdagen zonder op tijd af te melden? Dan wordt hij/zij ook definitief geblokkeerd op ons platform.
Het melden van een no-show kan eenvoudig via het “Gevulde posities” overzicht in het dashboard.
Mocht je nog meer vragen hebben over de functionaliteiten in de app, neem dan contact met ons op via 085 00 43 220, WhatsApp of stuur een mailtje naar info@jobner.nl