In de app is ‘direct uitbetalen’ niet mogelijk als optie, hoe kan dit?

Binnen Jobner zijn er twee opties voor uitbetaling: (1) de betalingstermijn van de opdrachtgever en (2) direct uitbetalen (factoring). Bij de betalingstermijn van de opdrachtgever ben je afhankelijk van wanneer de opdrachtgever de factuur betaalt. Dit kan oplopen tot wel 30 dagen of soms zelfs langer. Bij factoring krijg je binnen 3 werkdagen uitbetaald nadat jouw uren zijn goedgekeurd door de opdrachtgever. Een factoringmaatschappij, in ons geval Finqle of Verloning, schiet jouw factuur bij wijze van spreken voor in ruil voor een fee tussen de 1% en 2,9%. Lees hier meer over. 

Echter, het kan voorkomen dat direct uitbetalen niet altijd mogelijk is. Dit verschilt per opdrachtgever. Finqle en Verloning beoordelen iedere individuele opdrachtgever of ze hiervoor in aanmerking komen. Ook kan het soms zijn dat het krediet van een opdrachtgever op is waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om voor factoring te kiezen. 

In de app onder het overzicht met shifts kan je in ieder geval altijd zien of factoring voor de desbetreffende opdrachtgever wel of niet mogelijk is (zie voorbeeld hieronder).

Screenshot van de app waar het annuleringstermijn en ook of direct uitbetalen wel of niet mogelijk is vermeld staat.

Mocht je nog vragen hebben, check dan onze helpdesk voor veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op per mail of via WhatsApp.