Tuurlijk is het fijn als jouw uren bijna direct na het indienen geaccordeerd worden door de opdrachtgever. Echter, zoals ook benoemd in de Algemene Voorwaarden, heeft de opdrachtgever 7 werkdagen de tijd om ingediende uren goed te keuren. Mocht het zo zijn dat de opdrachtgever na 7 werkdagen jouw ingediende uren nog niet heeft geaccordeerd, neem dan eerst contact op met de opdrachtgever zelf. Dit kan via de chatfunctie in de app of telefonisch. Vraag op een beleefde manier of de contactpersoon van het bedrijf jouw ingediende uren wilt goedkeuren.
Bijvoorbeeld: “Hoi Jan, ik heb vorige week een hele leuke shift bij jullie gedraaid. Ik heb direct na de shift mijn uren ingediend, maar deze zijn helaas nog niet goedgekeurd. Zouden jullie mijn uren zo snel mogelijk willen accorderen? Alvast bedankt en tot de volgende keer!”
Zijn jouw gewerkte uren na 10 werkdagen nog steeds niet geaccordeerd en krijg je ook geen reactie van de opdrachtgever, neem dan even contact op met Jobner. Je kunt ons bereiken via WhatsApp, per mail of telefonisch via 085 00 43 220. Wij zullen in dat geval contact opnemen met de opdrachtgever met de vraag om jouw uren zo snel mogelijk te accorderen.
PS: Wij sturen wekelijks reminders naar opdrachtgevers om openstaande reacties én ingediende uren na te lopen. Hoe sneller zij reageren, hoe betere ervaring jij op het platform hebt, en daar worden wij ook blij van!
Mocht je nog andere vragen hebben over het indienen van jouw uren in de app, check onze helpdesk voor veelgestelde vragen. Zit jouw vraag er niet tussen? Stuur ons een appje via 085 00 43 220!