Soms komt het voor dat je helaas last-minute verhinderd bent en niet kunt komen werken. Als dit buiten het annuleringstermijn valt, lees hierover meer, dien je als Jobner vervanging te regelen. Dit werkt als volgt:
Je kunt iemand benaderen uit je eigen netwerk en vragen of deze persoon jouw shift wilt overnemen. Wij geven de voorkeur aan iemand die ook via Jobner als freelancer werkt. Dat maakt de administratie makkelijker. Let op! Je vervang(st)er dient aan de gestelde job vereisten te voldoen en in het bezit te zijn van een geldig identiteitsbewijs. Ook dienen zij een eigen BTW-ID te hebben.
Vervanging regelen doe je altijd in overleg met de opdrachtgever. Je kunt de opdrachtgever bereiken via de chatfunctie in de app of pak de telefoon op en bel. Heb je een vervanger gevonden? Geef dan vervolgens de contactgegevens van jouw vervang(st)er door aan de opdrachtgever zodat deze met elkaar in contact kunnen komen en er geen misverstanden ontstaan.
Tip: Wij raden je aan om ook altijd even telefonisch contact op te nemen met de opdrachtgever als je verhinderd bent. Een chatbericht kan nog wel eens over het hoofd gezien worden.
Mocht je nog vragen hebben over vervanging regelen of de eisen waar jouw vervang(st)er aan moet voldoen, neem dan contact met ons op. Je kunt ons appen via 085 00 43 220.