Op het Jobner platform werken we met een annuleringsbeleid. Deze is als volgt vormgegeven: Het annuleringstermijn geeft aan hoeveel tijd voor aanvang van de shift een opdrachtgever en een kandidaat zonder “consequenties” de shift mag annuleren. Als opdrachtgever bepaal je dit termijn en het kan variëren tussen de 24 en 72 uur. Iedere job heeft een annuleringstermijn. Na het verstrijken van het annuleringstermijn kan zowel een opdrachtgever als een kandidaat niet meer annuleren zonder “gevolgen”. Het annuleringstermijn vul je in tijdens het aanmaken van de job.
Annuleer jij een kandidaat buiten het annuleringstermijn, dan heeft de kandidaat recht op 50% van de geplande verdiensten. Bijvoorbeeld, de kandidaat stond ingepland op een shift van 6 uur. Jij cancelt buiten het annuleringstermijn en bent daarom verplicht 3 uur uit te betalen. Deze uren worden gewoon via de app ingediend. Wanneer een kandidaat buiten het annuleringstermijn wilt annuleren, dan zullen zij zelf voor vervanging moeten zorgen. Let op! Dit dienen zij in overleg te doen met jou als opdrachtgever. Indien jij het niet nodig vindt of dit liever niet hebt, communiceer dit dan met de kandidaat via de chatfunctie of probeer hem/haar telefonisch te benaderen.
Succes! Mocht je nog vragen hebben over het annuleringsbeleid, neem dan contact met ons op via [email protected]. Ook kun je ons bereiken via WhatsApp. Voor overige vragen, check de helpdesk.