Oeps, je hebt je uren verkeerd ingevuld. Dat gebeurt de beste wel eens. Als je je uren verkeerd hebt ingevuld, kun je dit aan de opdrachtgever doorgeven via de chatfunctie in de app. Of nog beter, je kunt de contactpersoon van het bedrijf natuurlijk even bellen. De opdrachtgever kan jouw ingevulde uren afwijzen zodat jij ze opnieuw kan indienen. Let op! Als freelancer of verloner ben je wel zelf verantwoordelijk om hier achteraan te gaan en te zorgen dat de opdrachtgever de uren nog kan afwijzen. Jobner heeft hier geen (bemiddelende) rol in. We raden daarom ook altijd aan om even telefonisch contact op te nemen met de opdrachtgever omdat berichten in de chat nog wel eens over het hoofd gezien kunnen worden.
Zijn jouw uren al goedgekeurd door de opdrachtgever? Neem dan contact met ons op via WhatsApp, per mail info@jobner.nl of telefonisch via 085 00 43 220. Dan helpen wij je verder!
PS: Ook als jouw uren al zijn goedgekeurd is het altijd belangrijk om contact op te nemen met de opdrachtgever. Om wijzigingen door te kunnen voeren in het facturatie proces zullen wij namelijk altijd om een bevestiging vragen van de opdrachtgever. Weet de opdrachtgever nergens van? Dan kunnen wij je helaas ook niet verder helpen.
Heb je meer vragen over het indienen van jouw uren in de app? Check dan de overige artikelen op onze helpdesk.