Weet jij overal een succes van te maken? Dan zoeken we jou!

Jobner is een jonge startup en groeit door! Daarom zijn we op zoek naar een Accountmanager die ons Sales Team komt versterken.

Als Accountmanager ben jij één van de belangrijkste schakels binnen ons bedrijf. Je bent namelijk eindverantwoordelijke voor de tevredenheid van en relatie met de opdrachtgevers op het Jobner platform. Proactief zoek je naar manieren om onze Customer Support processen te optimaliseren en de gebruikerservaring naar het hoogste niveau te tillen.

Je staat nauw in contact met jouw collega’s van sales en marketing. Op inspirerende wijze weet je samen met het team vastgestelde doelen (OKRs) te behalen. Je deelt jouw kennis en bevindingen uit klantgesprekken met als einddoel de klanttevredenheid te verbeteren en klantrelaties te versterken.

Kortom, we zoeken iemand die zichzelf en zijn/haar collega’s kan motiveren om er alles uit te halen wat erin zit. Jij bent niet bang om te falen, want van “fouten” kunnen we alleen maar leren! Jij wordt er dan ook mega enthousiast van om onze klanten op creatieve wijze te ondersteunen en er samen met jouw collega’s een groot succes van te maken.

Jonge dame lopend door de gangen van een kantoor. Afbeelding is decoratief.

Werkzaamheden

Iedere dag kom jij weer vol energie het kantoor binnen om opdrachtgevers de best mogelijke service te bieden. In jouw takenpakket vallen o.a. de volgende taken:

  • Het vaststellen en bijsturen van (wekelijkse) doelen o.b.v. bedrijfsdoelstellingen
  • Optimaliseren van Customer Support processen
  • Het waarborgen en verbeteren van klanttevredenheid
  • Ondersteunen van de salesmanager o.h.g.v. operationele taken
  • Opbouwen van duurzame klantrelaties
  • Nauw samenwerken met jouw collega’s van sales en marketing
Founder Peter en Angelo poserend in een gebouw op Strijp-S. Afbeelding is puur decoratief.

Over Jobner


De arbeidsmarkt en het werken van nu is flink aan het veranderen. Steeds meer mensen, waaronder ook jongeren, gaan aan de slag als freelancer. Ze willen zelf bepalen hoe ze hun tijd indelen en waar en wanneer ze werken. Aan de andere kant kampen bedrijven met grote personeelstekorten en zijn ze op zoek naar personeel om openstaande shifts op te vullen. Om deze twee partijen op een efficiënte en transparante manier te verbinden, is Jobner ontstaan.

Jobner is een online gig platform waar mensen het werk kunnen vinden wat het beste bij hen past. Voor bedrijven is het een makkelijke en snelle manier om kwalitatieve flexkrachten te vinden voor een job. Door middel van een persoonlijke benadering en een easy-to-use platform, brengen we freelancers, verloners en opdrachtgevers samen. Zo zetten we de arbeidsmarkt op z’n kop en passen we ons aan aan het werken van nu.

 

Dit ben jij:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar ervaring in Customer Support/Accountmanagement
  • Klanten enthousiasmeren is voor jou geen enkel probleem
  • Energiek, proactief, communicatief sterk en een echte teamplayer
  • Excited om Jobner naar een hoger niveau te tillen
  • Affiniteit met de gig-economy is een pré

 

Dit bieden we jou:

  • Toffe, uitdagende functie in een snelgroeiende startup
  • Salaris tussen de €2.400 en €3.000 per maand (o.b.v. kennis en ervaring)
  • Laptop en telefoon van de zaak
  • Reiskostenvergoeding, 24 vakantiedagen en 4 bijzondere verlofdagen
  • Hééél veel ruimte voor eigen initiatieven en creativiteit
  • Vrijmibo’s en andere leuke teamuitjes!