Weet jij overal een succes van te maken? Dan zoeken we jou!

Jobner is een jonge startup en groeit door! Daarom zijn we op zoek naar een Success Manager die ons Operationeel Support Team komt versterken.

Als Success Manager ben jij hét gezicht voor de werkenden op ons platform en is het jouw taak om de tevredenheid van en relatie met freelancers en verloners te versterken. Je weet als geen ander kansen te identificeren en Customer Support processen te optimaliseren met als einddoel het opbouwen van een community vol Jobner ambassadeurs.

Je staat nauw in contact met jouw collega’s van sales en marketing. Op basis van jouw kennis en bevindingen uit gesprekken met de doelgroep wordt de juiste boodschap vastgesteld om freelancers en verloners te inspireren én te activeren. Zo behalen we samen de vastgestelde doelen (OKRs) en zorgen we ervoor dat werkenden zo snel en eenvoudig mogelijk via ons platform aan de slag kunnen.

Kortom, we zoeken iemand die proactief kansen weet te identificeren én te benutten. Jij bent niet bang om te falen, want van “fouten” kunnen we alleen maar leren! Jij wordt er dan ook mega enthousiast van om op strategisch niveau mee te denken hoe processen en strategieën geoptimaliseerd kunnen worden om er vervolgens samen met jouw collega’s een groot succes van te maken.

Jonge dame die vrolijk in het kantoor staat. Afbeelding is puur decoratief voor de vacature success manager.

Jonge man die lachend aan het werk is. Afbeelding is puur decoratief voor de vacature success manager.

Werkzaamheden

Iedere dag kom jij weer vol energie het kantoor binnen om de werkenden via ons platform de best mogelijke service te bieden. In jouw takenpakket vallen o.a. de volgende taken:

  • Het vaststellen en bijsturen van (wekelijkse) doelen o.b.v. bedrijfsdoelstellingen
  • Opzetten van een Customer Support strategie en optimaliseren van processen o.b.v. data
  • Eindverantwoordelijk voor de uitvoering van operationele werkzaamheden
  • Het waarborgen en verbeteren van tevredenheid onder de Jobners
  • Opbouwen van een community vol Jobner ambassadeurs
Founder Peter en Angelo poserend in een gebouw op Strijp-S. Afbeelding is puur decoratief.

Over Jobner


De arbeidsmarkt en het werken van nu is flink aan het veranderen. Steeds meer mensen, waaronder ook jongeren, gaan aan de slag als freelancer. Ze willen zelf bepalen hoe ze hun tijd indelen en waar en wanneer ze werken. Aan de andere kant kampen bedrijven met grote personeelstekorten en zijn ze op zoek naar personeel om openstaande shifts op te vullen. Om deze twee partijen op een efficiënte en transparante manier te verbinden, is Jobner ontstaan.

Jobner is een online gig platform waar mensen het werk kunnen vinden wat het beste bij hen past. Voor bedrijven is het een makkelijke en snelle manier om kwalitatieve flexkrachten te vinden voor een job. Door middel van een persoonlijke benadering en een easy-to-use platform, brengen we freelancers, verloners en opdrachtgevers samen. Zo zetten we de arbeidsmarkt op z’n kop en passen we ons aan aan het werken van nu.

 

Dit ben jij:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar ervaring in Customer Support
  • Jonge mensen enthousiasmeren is voor jou geen enkel probleem
  • Energiek, proactief, communicatief sterk en een echte teamplayer
  • Excited om Jobner naar een hoger niveau te tillen
  • Affiniteit met de gig-economy is een pré

 

Dit bieden we jou:

  • Toffe, uitdagende functie in een snelgroeiende startup
  • Salaris tussen de €2.400 en €3.000 per maand (o.b.v. kennis en ervaring)
  • Laptop en telefoon van de zaak
  • Reiskostenvergoeding, 24 vakantiedagen en 4 bijzondere verlofdagen
  • Hééél veel ruimte voor eigen initiatieven en creativiteit
  • Vrijmibo’s en andere leuke teamuitjes!